Pel que fa a la part final de la xerrada ens vam asseure a la sala de juntes amb el dissenyador web i el director del diari per veure l'enfoc empresarial que Capgròs dona a la seva web, aquest va explicar el funcionament de la part interactiva i digital de la revista i que la major part del negoci d'aquesta web està en els banners , i va va ser aquest tema el que ens va fer aturar,ens explicaven sobretot que encara hi ha desconfiança cap a la publicitat web alhora de solicitar un anunci, doncs hi ha molta gent que encara es mostra reticent a fer quelcom que no sigui físic perquè no poden veure a quanta gent arrivarà a diferencia del mitja en paper. Tot i que la gent que hi confia els guien per exemple amb el programa d'estadístiques de Google, es a dir, tantes visistes o impressions de pantalla tants diners. Tot i que Capgròs si que pot garantitzar o justificar unes impressions o visites la gent no acaba de creure el format digital, per aquest motius els clients segueixen confiant més en la revista.
En la xerrada a la sala de juntes també s'ens va ensenyar als alumnes el sistema de compartició de dades que tenien els mitjans locals i varem fer una petita entrada. Es tracta d'un sistema molt útil pel que diferents mitjans (la majoria d'àmbit local) puguin accedir a més noticies. En quant ala interactivitat, va ser sorprenent el fet de a Capgròs.com una de les coses que millor funcionen a internet són les esqueles on la gent pot deixar els seus missatges de dol, cosa que en un diari no es podia arribar a fer. Si es pogués fer un resum conclouríem en que com sempre la tecnologia avança a passes agegantades i Capgròs.com cada dia te més visites i ofereix noticies i d'altres serveis que en el paper no podria, els mitjans han trobat una nova porta per arribar a més gent i de noves maneres. Esperem que els hi vagi molt bé als amics del Capgròs.
Si desitgeu consutlar la web:www.capgros.com/
No hay comentarios:
Publicar un comentario